ماهیت شبکه های اجتماعی در جامعه ی ما با سایر جوامع دنیا بسیار متفاوت است. اگر چه این شبکه ها برای ارتباط افراد تشکیل شده است اما امروزه به ابزاری برای دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده اند. از افراد معمولی که سعی در ایجاد صفحات پربازدید به منظور کسب در آمد گرفته اند تا صاحبان برند ها و کسب و کار های معتبر همه و همه در تلاش اند تا با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و … در جهت رشد کسب و کار خودشان بهره ببرند.

تولید محتوا اینستاگرام , تولید محتوا برای اینستاگرام , تولید محتوای اینستاگراماما چیزی که در این میان بسیار مهم است تولید محتواست برای مثال اگر در تولید محتوا در صفحه اینستاگرام تان خوب عمل کنید از فضای صمیمی اینستاگرام بهترین استفاده را جهت وفاداری کاربران به برند خود خواهید داشت.

تمامی عوامل موفقیت در اینستاگرام را باید در تولید محتوای خوب و جذاب جستجو کرد. اگر وقت یا ایده مناسبی جهت تولید محتوا ندارید نگران نباشید ما در مجموعه نگارش بر خط به کمک شما خواهیم آمد و با بررسی مخاطبین صفحه شما در اینستاگرام در ابتدا استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام را برای شما تدوین خواهیم نمود.

پس از آن کارشناسان تولید محتوا نگارش برخط  وظیفه تولید و بروزرسانی صفحات شما را به عهده خواهند گرفت و تا زمان کسب نتایج مطلوب ما در کنار شما خواهیم بود.

تیم تولید محتوا نگارش برخط شما را تا حصول نتایج زیر یاری خواهد داد :

  • افزایش ارتباط و تعامل با مخاطب
  • ماندگاری برند و محصولات در ذهن مخاطب
  • ایجاد وفاداری به برند
  • افزایش فروش از طریق ایجاد ارزش برای مخاطب

تولید محتوا اینستاگرام , تولید محتوا برای اینستاگرام , تولید محتوای اینستاگرام

انواع روش های ارائه محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام کاربران می توانند محتوای تولیدی خود را در چهار قالب کلی زیر ارائه دهند :

1- عکس

2- فیلم

3- صوت

4- متن

تولید محتوا عکس برای اینستاگرام

فلسفه وجودی اینستاگرام به جهت اشتراک گذاری عکس بین مخاطبین بود به همین جهت می توان عکس را کلیدی ترین محتوا اینستاگرام دانست و باید به نحوی درست از آنها استفاده شود.

به طور کلی ما از دو نوع از تصاویر می توانیم در اینستاگرام استفاده نمائیم:

نوع اول تصاویر محصولات و خدمات مرتبط با پیج هستند. این نوع تصاویری زمانی کاربرد دارند که شما مخاطبینی آگاه دارید و در حوزه ای پر رقابت مشغول فعالیت هستید.

نوع دوم تصاویر ترکیبی نظیر عکس نوشته ها یا طرح های گرافیکی هستند و از آنها در مواقعی که ساخت ویدیو یا عکس برداری امکان پذیر نبوده و نیاز به تولید محتوا با هزینه کمتری است می توان بهره گرفت.

در تولید محتوا از نوع طرح های گرافیکی می توان از طراحی اینفوگرافیک های مرتبط با کسب و کار نیز بهره گرفت. اینفوگرافیک ها حجم زیادی از داده را با استفاده از تصاویر به مخاطب انتقال می دهند که تاثیر گذاری بهتری نسب به متن روی مخاطب به همراه دارد.

اگر تصمیم به استفاده از عکس نوشته ها گرفته اید سعی کنید همیشه از قالب آماده استفاده ننمائید چون بعد از گذشت مدت کوتاهی تصاویر پیج شما برای مخاطب یکنواخت و کسل کننده خواهد شد.

بصورت دوره ای و بنحوی که به هویت بصری پیج شما آسیبی وارد نشود از تمپلیت های جدیدی برای عکس نوشته های خودتان استفاده کنید. حتما تلاش کنید رنگ بندی تصاویری که در پیچ قرار می گیرند یکسان نباشند، از کنار هم قرار دادن محتوا با فرمت یکسان در کنار یکدیگر به شدت اجتناب نمائید.

تولید محتوا فیلم برای اینستاگرام

فیلم از جمله محتواهایی است که تا به حال تغییرات زیادی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام تجربه کرده است. با وجود همه این تغییرات هنوز هم امکان اشتراک گذاری فیلم های با حجم بالا و زمان زیاد در قالب پست اینستاگرام امکان پذیر نیست. در صورتی که قصد استفاده از کلیپ های طولانی مدت دارید باید آنها را در کانال IGTV خود به اشتراک بگذارید و سپس از آنجا آنها را پست کنید که کاربر پس از دیدن یک دقیقه از کلیپ در صفحه شما می توانند برای مشاهده ادامه کلیپ به صفحه IGTV شما مراجعه کند.

تولید محتوای صوتی برای اینستاگرام

در فضای اینستاگرام امکان استفاده مستقیم از فایل صوتی را نداریم اما تجربه نشان داده است که مخاطبین همچنان فایل صوتی برایشان جذاب است. به همین دلیل برخی از برند ها با بهره گیری از همین جذابیت، فایل هایی صوتی را در قالب رادیو های اینستاگرامی برای مخاطبان شان بارگذاری می کنند.

همانطور که گفته شد امکان بارگذاری مستقیم فایل صوتی در اینستاگرام وجود ندارد این نقطه ضعف اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با انتخاب تصاویر مناسب و با استفاده از نرم افزار های رایج برای این کار فایل صوتی مدنظرتان را با تصویر ترکیب کنید و با انتقال مفاهیم مورد نظرتان تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطب داشته باشید.

تولید متنی برای اینستاگرام

متن ها در اینستاگرام از جایگاه خوبی برخوردار هستند و تجربه نشان داده است که بیشتر افراد قبل از آنکه به محتوا پست اینستاگرام توجه نمایند متن کپشن را مطالعه می کنند و با یک قضاوت اولیه تشخصیص می دهند که محتوا مناسب شان هست یا نیست.

به همین دلیل سعی کنید متن های جذابی را در کپشن اینستاگرام خود قرار دهید تا مخاطب خود را ترغیب به دیدن پست ها بنمائید همچنین از تکرار محتوا خود پست در کپشن به شدت خودداری نمائید.

ما در مجموعه نگارش برخط برای انواع تولید محتوا اینستاگرام می توانیم به کسب و کار و مجموعه شما خدمات ارائه دهیم کافیست شما آنچه را که مد نظر دارید با کارشناسان تولید محتوا ما در میان بگذارید

هزینه تولید محتوای اینستاگرام

همانطور که حتما در پکیج های بالا مشاهده کردید قیمت های خدمت ما برای تمامی مشتریان ثابت بوده است. مجموعه ی ما عادت ندارد تا به اسم و رسم مشتری نگاه کرده و بعد از تشکیل جلسات متعدد قیمت تولید محتوا اینستاگرام را ارائه کند.

هزینه تولید محتوا اینستاگرام با توجه به ماهیت محتوا اعم از عکس، طراحی اینفوگرافیک، ساخت موشن گرافی، تولید کلیپ و … بهینه سازی شده اند و با اضافه شدن خدماتی نظیر مدیریت شبکه های اجتماعی و بارگذاری محتوا اینستاگرام در راستای استراتژی تولید محتوا به همراه آنالیز پیج اینستاگرام طبعا قیمت خدمات ارائه شده در پکیج های تولید محتوا برای اینستاگرام تاثیر خواهد گذاشت.

تمامی خدمات مجموعه نگارش بر خط از نظر قیمت و کیفیت بهینه سازی شده است و پکیج های طراحی شده کاملا با نیازسنجی مخاطبان ایجاد شده است. در صورتی که پکیج خدماتی که مدنظر شماست با پکیج ها ما مطابقت ندارد با کارشناسان فروش نگارش برخط  تماس بگیرید تا پکیج مدنظر شما طراحی و قیمت گذاری شود.

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری ستاره زده شده اند *