logo-2به نام خدا

ماموریت ما

ما در مجموعه نگارش برخط بر خود فرض می داریم در راستای ایجاد استاندارد محتوای وب برای توسعه خدمات الکترونیک سازمان‌ها، شرکت‌ها، وب سایت‌ها، کسب و کارهای الکترونیک، اصناف و ... ماموریت های زیر را انجام دهیم:

  1. بازاریابی محتوا
  2. کاهش هزینه‌های سازمانی
  3. تولید محتوای کارآمد و اثربخش
  4. نیازسنجی خدمات مبتنی بر وب
  5. بالابردن سطح دانش تولید محتوا
  6. کمک به رشد کسب و کارهای نوپا
  7. تسهیل فرایندهای سازمانی مبتنی بر وب
  8. بهبود(ارتقا) محتوای سایت‌های خدماتی – تحلیل و اقدام

چرا نگارش برخط؟

مجموعه نگارش برخط با تکیه بر دانش آکادمیک، علمی و تجربی متخصصان خود در حوزه تولید محتوا، اقدام به تولید می‌کند. در این فرایند ما ابتدا به نیازسنجی مخاطبان محتوا پرداخته و با تهیه استراتژی محتوا ، اقدام به تولید محتوای اولیه بر مبنای نیاز مخاطبان با رعایت اصول سئو می نماییم. در مرحله بعد بازخوردهای مخاطبان محتوا توسط تیم تحلیل و آنالیز نگارش برخط جمع آوری شده و در نهایت با توجه به آن ها اقدام به رفع نواقص و بهبود کلی محتوای اولیه می‌کنیم. این فرآیند محتوایی کارآمد و اثربخش را برای مشتریانمان به ارمغان می آورد تا به اهداف عالی خود در کسب و کار و خدمت رسانی دست یابند.

خدمات ما

خدمات مجموعه نگارش برخط در چهار قالب کلی زیر ارائه می شود:

نیازسنجی محتوایی

مخاطب (مشتری) عنصر وجودی هر رسانه (کسب و کار) است! این مخاطب می تواند شامل عموم مردم، همکاران ما در سازمان، مشتریان شخصی یا شرکتی، یا حتی یک شخص خاص (تک مشتری بزرگ) باشد. هر که هست، وب سایت ما برای او راه اندازی شده و بقا دارد، شناخت صحیح مخاطب، نیازهای آن و پاسخ به این نیازها براساس استراتژی سازمان، مبنای هر محتوایی است که انتشار می یابد.

دپارتمان نیازسنجی نگارش برخط، بنا بر اقتضاء مشتریان با استفاده از تکنیک های علمی نیاز سنجی (مصاحبه عمیق، روش دلفی، گروه های کانون، تحلیل های سلسله مراتبی، تحلیل عاملی و ...)، نسبت به شناسایی و تحلیل نیاز مخاطبان، اقدام می نماید.

نتیجه نیازسنجی برای شما، تعیین اولویت ها توسط مخاطبان شامل ترکیب صفحه اصلی، ساختار محتوایی، کلمات کلیدی، فرم ها و ... می باشد.

استراتژی محتوا

در هر سازمانی که هدفی وجود داشته باشد، استراتژی نیز وجود دارد. در واقع استراتژی‌ها ابزارهایی هستند که به وسیله آن‌ها به اهداف می‌رسیم. به عبارت دیگر استراتژی بیان کننده یک نقشه راه برای رسیدن از از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب است.

ما در نگارش برخط با تحلیل داده‌های خام به دست آمده از نیازسنجی محتوایی، اقدام به تهیه خط مشی و استراتژی محتوایی سازمان شما در بازه‌های زمانی مختلف می‌کنیم. این استراتژی در طول مسیر و با توجه به بازخوردهایی که از مصرف کنندگان محتوا و خدمات شما دریافت می‌کنیم، به صورت مداوم بروزرسانی شده و سرانجام نسخه نهایی استراتژی محتوا تهیه می‌شود.

تولید محتوا

محتوا پادشاه است! (content is king!)، رعایت اصول حرفه ای در تولید و استانداردها در انتشار محتوای سایت شما را به جایگاه اصلی خود می رساند. در نگارش برخط متناسب با استراتژی محتوای تدوین شده براساس نیاز سنجی، نسبت به تولید محتوا اقدام می گردد و چارچوب محتوا متناسب با محل نشر بازتولید شده و انتشار می یابد. لازم به ذکر است تولید محتوا علاوه بر مواد اولیه (کلمات، تصاویر و ...) به تخصص، تبهر و هنرمندی نیاز دارد که نتیجه ای دل نشین برای مخاطب ایجاد نماید.

تولید خبر، مقاله، گزارش، معرفی کالا و خدمات و انواع سناریو ها در قالب متن، تصویر، فیلم، اینفوگرافی، موشن گرافی، پادکست و ... خدماتی است که نگارش برخط به مشتریانش عرضه می نماید.

نتیجه تولید محتوا برای مشتریان ما، پاسخگویی مستقیم و بهینه به نیاز مخاطبان می باشد که ثمره آن دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان است.

آموزش تولید محتوا

تا مدت های زیادی وظیفه تولید محتوا فقط بر عهده رسانه ها از جمله روزنامه‌ها، مجلات و ... بوده است. اما امروزه نیاز به تولید محتوا یک نیاز عظیم و همگانی است. مجموعه نگارش برخط نیز با هدف بالابردن سطح دانش تولید محتوا در کشور اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی آزاد و سازمانی کرده است. علاوه بر این تهیه و انتشار کتاب های آنلاین و فیلم‌های آموزشی از دیگر فعالیت های این مجموعه برای گسترش دانش تولید محتوا در کشور می باشد.

علی نادری اصل

کارشناس شبکه‌های اجتماعی

محمدحسین قپانداران

مدیر فروش

یزدان جمشیدی یگانه

کارشناس محتوای گرافیگی

مرتضی خادم

مدیرعامل